Course image Green Care -asiakaspalvelu ja -ohjaustyö (5 op)
Green Care

 Opintojakson tavoitteet

·        Opiskelija osaa tunnistaa ja huomioida keskeiset asiakkuudet ja niiden erityistarpeet asiakaspalvelussa ja ohjaustyössä.

·        Opiskelija osaa soveltaa asiakas ja voimavarakeskeisen ohjaustyön periaatteita Green Care -toiminnassaan.

·        Opiskelija ymmärtää asiakastyytyväisyyteen vaikuttavia tekijöitä, osaa suunnitella ja toteuttaa asiakaspalautekyselyn sekä hyödyntää palautteen tuloksia asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä

Edellä mainitun lisäksi Asiakaspalvelu ja ohjaustyö -opintojakson suorittaminen luo valmiuksia Green Care -ohjaaja- ja kouluttajaosaamisen opintojaksolle.

Läpileikkaavina teemoina opintojaksolla ovat Green Care -peruselementit luonto, toiminta ja yhteisöllisyys sekä perusedellytykset ammatillisuus, tavoitteellisuus ja vastuullisuus.