Opintojakson tavoitteet
· Opiskelija osaa tunnistaa ja huomioida keskeiset asiakkuudet ja niiden erityistarpeet asiakaspalvelussa ja ohjaustyössä.
· Opiskelija osaa soveltaa asiakas ja voimavarakeskeisen ohjaustyön periaatteita Green Care -toiminnassaan.
· Opiskelija ymmärtää asiakastyytyväisyyteen vaikuttavia tekijöitä, osaa suunnitella ja toteuttaa asiakaspalautekyselyn sekä hyödyntää palautteen tuloksia asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä
Edellä mainitun lisäksi Asiakaspalvelu ja ohjaustyö -opintojakson suorittaminen luo valmiuksia Green Care -ohjaaja- ja kouluttajaosaamisen opintojaksolle.
Läpileikkaavina teemoina opintojaksolla ovat Green Care -peruselementit luonto, toiminta ja yhteisöllisyys sekä perusedellytykset ammatillisuus, tavoitteellisuus ja vastuullisuus.